Valuta
Thuis >  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

Uw volledige tevredenheid is onze hoogste prioriteit voor de lange termijn business tussen ons, bieden wij de terugkeer en uitwisseling instructie. Voordat u wilt zaken te retourneren, neem dan contact met ons op via e-mail naar het probleem dat u eerst hoeft te bespreken. De meeste van de tijd kunnen we het probleem door het geven van technische ondersteuning en je hoeft niet om iets terug te sturen.
De levertijd variƫren, afhankelijk van waar u zich bevindt en of het product dat u bestelt is op voorraad. Wij zullen u op de hoogte van de verwachte levertijd van uw object. De geschatte levertijd is 3-5days.you kunt uw pakket online.Once wij uw pakket versturen, zullen wij het het volgen aantal e-mail aan u. Het tracking-nummer zal beschikbaar zijn binnen 48 uur zijn.
Wij bieden 100% tevreden service, kon de klant terugbetalen zonder reden. Klant moet terugkeerbeleid volgen:
terug
1. De klant moet contact met ons op voor een terugkeer vergunning en advies terugbetaling of uitwisseling details. We zullen authorziation loslaten en zorgen voor retouradres.
2. Ongedragen of defecte goederen moeten worden geretourneerd binnen 7 dagen vanaf de datum waarop koopwaar werd ontvangen.
3. Koopwaar en pakket moet worden geretourneerd in dezelfde staat te ontvangen.
4. Klant moet ook een notitie bevatten om het ordernummer, reden, actie descript, communiceren geschiedenis enz
Dus die kunnen wij uw terugkeer zaak zo snel mogelijk af te handelen.
5. De rendementen worden aanbevelen aan schip via traceerbare drager, zoals register mail zijn. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het pakket te verliezen als het geretourneerde pakket is niet traceerbaar.
6. Retourkosten moet vooraf worden betaald door de klant. Wij aanvaarden geen COD levering.
Indien de klant zich niet aan een van de polis, houden wij ons het recht om de klant retourservice annuleren.
terugbetaling
Na het ontvangen en controleren het geretourneerde wij, zullen wij terugbetaling schikken volgens het beleid terugbetalen:
1. Verzendkosten niet worden gerestitueerd. Wij zullen het verschepen kosten aftrekken van het bedrag. Als de orde is gratis verzending, zullen we ook aftrekken volgens de echte verzendkosten.
2. Als het kwaliteitsprobleem, zullen Wij bieden volledige terugbetaling.
3. Als rendement is niet vanwege de kwaliteit probleem, zullen 20% voorraad kosten in mindering gebracht op hoeveelheid.
4. Als merchandise is beschadigd tijdens geretourneerd, zullen wij de schade kosten dienovereenkomstig aftrekken.
5. Terugbetaling kan duurt een tot twee weken te verwerken en ten minste een factureringscyclus voor het krediet om te verschijnen op uw account.
Exchange
Nadat de geretourneerde defecte goederen hebben ontvangen, zullen wij zo snel mogelijk opvolging van uw zaak.
1. De klant moet een nota aan het ordernummer, reden, actie descript, communiceren geschiedenis etc. Dus die kunnen wij uw terugkeer geval zo snel mogelijk te behandelen bevatten.
2. Als ruil is te danken aan de kwaliteit of onze fout, zullen we betalen voor het opnieuw vergoeding. Voor andere reden van de uitwisseling, houden wij ons het recht voor opnieuw verzenden kosten in rekening van de klant.
Terug